cum sa-ti prelungesti licenta la windows7 cu 90 de zile


O sa va explic o metoda foarte simpla si absolut legala de prelungire a licentei windows7.Dupa cum bine stiti Microsoft a pus la dispozitie utilizatorilor, Windoews Vista si Windows7 cu o licenta valabila pe 30 de zile,dupa care trebuie sa va cumparati o licenta.
Eu o sa va arat ce anume trebuie sa faceti pentru a obtine o prelungire.Dati click pe butonul „Start” si in bara de cautare scrieti cmd,adica deschideti comand prompt.Ne va aparea rezultatul cautarii,facem cick dreapta pe el si ii dam „run as administrator”.In fereastra CMD scriem comanda:slmgr-rearm si ii dam enter.O sa va apara o fereastra in care o sa scrie ca acea comanda sa efectuat cu succes dupa care o sa trebuiasca sa ii dati un restart la pc,si gata aveti 30 de zile in plus de licenta absolut legal.
Trebuie mentionat ca nu este indicat sa rulati aceasta comanda decat in ultima zi in care va expira licenta,pentru a nu irosi ocazia degeaba.Aceasta comanda se poate rula de 3 ori(a cate 30 de zile inseamna 90 de zile)dupa care trebuie sa faceti reinstal de windows.Oricum 90 de zile plus cele 30 inseamna ca puteti folosi windows7 120 de zile absolut legal si fara nici un fel de problema.
O sa postez si un tutorial despre acest subiect pe care sper sa-l gasiti interesant.

8 Răspunsuri to “cum sa-ti prelungesti licenta la windows7 cu 90 de zile”

  1. dudu Says:

    Foarte interesant.Nu stiam de varianta asta.Dar merge sigur?Nu se strica nimic?

    • nicoion Says:

      Nu,nu se intampla nimic.E absolut sigur si legal.Este vorba despre o scapare a celor de la microsoft de care sa auzit pe net.Si nu merge decat de 3 ori.Incearco cu incredere ca nu se intampla nimic.

  2. ionita marian Says:

    mia instat direct wind 7 nelimitata fara expir pe laptop, adika mi la ascuns si mia zis sa nu umblu sau sa descarc ceva pt wind k mil blokheaza, nu mi mergea un stik care ascult pe el sa bag melod pe el, imi arata not resping windo si cred k lam descop wind si ma blokat si am cel de 30 zile, imi mie jena sa ma rog sal mil faka, mia aratat atunk kum se fak dar n am bagat la cap, va mult

  3. mario Says:

    la mine nu merge

  4. mario Says:

    am incarecat si imi da eroare

  5. razvan Says:

    salut. am urmarit filmuletul tau am urmat pasii dar nu s-a intamplat nimica banuiesc ca nu sa prelungit licenta ptr. ca nu aveam nimic prelungit. am facut rost de un cd cu win 7 si l-am instalat si eu cd key sau licenta nu ma pricep foarte bine l-am luat de pe net. si la click dreapta pe my computer si propietati la windows activation nu imi apare decat product id. trebuie cumva sa schimb cd key ptr ca am vazut ca am optinea de a schimba cd key. daca puteti sa ma ajutati v-as fi foarte recunoscator.multumesc

  6. GuessWhy Says:

    Mie nu imi merge si nu am mai folosit pana acum comanda asta de prelungire a licentei!!!Imi zice ca slmgr-rearm is not recognized as a internal or external command, operable program or batch file!

  7. smar2 Says:

    la mine nu mere


Lasă un răspuns

